مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سامسونگ قصد دارد همانند اپل ، فروش اقساطی خود را راه اندازی نماید.

 

گوشی های اقساطی سامسونگ


کمپانی های سامسونگ و اپل در رقابت تنگاتنگ وشدید هستند که این رقابت به نفع مصرف کنندگان است . این کمپانی ها علاوه بر افزایش روز افزون کیفیت و ارائه خدمات با قیمت های منصفانه ، در حال رقابت با یکدیگر هستند که این رقابت یک فضای مناسب خرید برای مصرف کنندگان به وجود آورده است.
اپل همزمان با معرفی رسمی آیفون‌های جدید اعلام کرد که برای کاربران سایر گوشی‌ها برنامه‌ای با نام iPhone Upgrade در نظر گرفته تا به راحتی بتوانند محصولات اپل را خریداری کنند. حالا سامسونگ نیز در نظر دارد تا با راه‌اندازی سرویسی مشابه اقدام به فروش اقساطی گوشی‌های گلکسی خود کند.
بنابر گزارش‌های جدید منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تا برنامه‌ی خود برای فروش اقساطی را در ماه‌های آینده معرفی کند که البته ممکن است این زمان بیشتر نیز بشود.
 
اپل با استفاده از برنامه‌ی جدید ارتقای گوشی‌های آیفون که مشابه طرح‌های ویژه‌ی اپراتورهای آمریکاست، این امکان را در اختیار خریداران قرار داده که بتوانند هر سال یکی از پرچمداران این شرکت را خریداری کنند. البته این بار اپل می‌تواند کنترل کاملی را بر روی برنامه‌ی خود داشته باشد و شما به صورت مستقیم آیفون‌های آنلاک شده‌ای را از اپل می‌خرید که با اپراتورهای ورایزن، AT&T، تی‌موبایل، اسپرینت و... کار می‌کنند. کافی است اپراتور خود را انتخاب کرده و در طول زمان هزینه‌ی مورد نظر را به اپل پرداخت کنید.
 
سامسونگ نیز برای رقابت با این طرح اپل قصد دارد تا به زودی فروش اقساطی گوشی‌های خود را آغاز کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده