مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آیا تابه حال اسم سئومنفی یاnegative seo به گوشتان خورده؟


 

 

آیا تابه حال اسم سئومنفی یاnegative  seo  به گوشتان خورده؟

 

آیا تابه حال اسم سئومنفی یاnegative  seo  به گوشتان خورده؟

 
فعالیت های سئو را میتوان با فیلم خوب، بد، زشت شبیه سازی کرد، فعالیت هایی مفید مثل تولید محتوای اختصاصی، فعالیت در شبکه های اجتماعی، رعایت اصول بهینه سازی و نقشه سایت را خوب می نامیم، فعالیت هایی مانند ارائه محتوای کپی از سایت های دیگر، خرید بک لینک و برچسب گذاری های اشتباه را بد می دانیم و در نهایت سئوی منفی در فضای رقابتی حقیقتا زشت است!
 

سئوی منفی چیست؟

هر زمان شخصی تلاش کند که جایگاه شما را در نتایج جستجوی گوگل پایین بیاورد و از این طریق بازدید سایت شما را کاهش دهد در حال انجام سئوی منفی است. سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هدفی جز بهبود جایگاه شما در کلمات کلیدی مشخص و جذب بازدیدکننده از موتورهای جستجو ندارد، سئوی منفی فعالیت هایی که عموما خارج از مجموعه سئوسایت شماست برای مقابله با موفقیت تان!
 

تشخیص سئو منفی  در سایت خود

نشانه هایی وجود دارد که یک وبمستر میتواند از طریق آنها رفتارهای مشکوک دیگران برای ایجاد سئوی منفی در سایت خود را شناسایی کند، برای اینکار شما باید ابزارهای مدیریتی مناسبی مانند وبمستر گوگل و یک آمارگیر دقیق و قدرتمند را در اختیار داشته باشید. نمونه هایی از این نشانه ها به شرح زیر است:
 
*لینک به سایت شما از انجمن و فروم های خارجی.
*دریافت تعداد زیادی لینک از دامنه های عجیب با آدرس هایی مانند .ru .cz .pl .biz و غیره. همه ی این لینک ها غیرطبیعی نیستند ولی برای یک سایت ایرانی دریافت بک لینک زیاد از این گونه آدرس ها کاملا غیرطبیعی خواهد بود.
*تعداد زیادی بک لینک از وبلاگ های غیر مرتبط و گوناگون.
*لینک هایی با متن یکسان و از چند دامنه مشخص، بعنوان مثال در عبارتی مشخص لینک سایت شما در فوتر و سایدبار (در عمل همه ی صفحات سایت) چند سایت نامعتبر قرار داده شده باشد.
*دریافت بک لینک از سایت های غیراخلاقی، سایت های شرط بندی و مشابه آنها.
نکته مشترک میان همه موارد بالا، بی ارزش و اعتبار بودن آنها و از همه مهمتر قیمت پایین این گونه لینک ها می باشد. بطوریکه رقیب شما میتواند با هزینه ای اندک تعداد زیادی لینک نامناسب به سایت شما سرازیر کند.
 
البته بیشتر سایت های ایرانی نیازی به نگرانی در این باره ندارند و درآمد آنها از اینترنت به قدری بالا نیست که رقیبان برای سرنگون کردنشان هزینه کنند ولی زمانیکه صحبت از تجارت های پردرآمد و رقابت های سنگین میشود همه چیز تغییر خواهد کرد!
 

تگ ها :   سئو سئو منفی
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده