مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با سئو سایت ترافیک سایت خود را افزایش دهید - بخش اول

 

سئو سایت

با سئو سایت ترافیک سایت خود را افزایش دهید - بخش اول

داشتن یک وب سایت فقط محدود به طراحی آن نمی شود. اگرچه فاکتورهای مهمی در طراحی وب سایت می باشد که می تواند در ترافیک و رنک گوگل بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین اگر شما هنوز درگیر طراحی وب سایت خود هستید می توانید از مقاله " روندهای طراحی وب سایت در سال 2015 " استفاده نمایید.
 
سئو سایت مبحثی می باشد که این روزها بسیار مورد توجه دارندگان وب سایت قرار گرفته است. 
چرا سئو SEO این روزها مورد توجه قرار می گیرد؟
 
با سئو، وب سایت ها را از هر نظر برای موتورهای جستجو، بازدیدکنندگان و ... بهینه می سازد. فاکتورهای مهمی در سئو وجود دارد که روی رنک شما در گوگل، بینگ و دیگر موتورهای جستجو تاثیر گذار باشد. با این فاکتورها نیز ترافیک سایت افزایش می یابد.
 
حال ببینیم این فاکتورهای تاثیر گذار سئو چه چیزهایی هستند. پس با ما همراه باشید.
 

کلمات کلیدی

1. استفاده از کلمات کلیدی در تگ عنوان:
هر کلمه ای که در تگ عنوان قرار بگیرد در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود. پس این مکان یکی از مهمترین مکان ها برای استفاده از کلمات کلیدی است. کلمه کلیدی نزدیک ابتدای تگ عنوان باشد.
 
2. کلمات کلیدی در آدرس صفحات:
استفاده از کلمات کلیدی در آدرس ها بسیار مفید می باشند. تنها به استفاده از کلمات کلیدی در آدرس صفحات بسنده نکنید. به طور مثال  http://paazen.com/pages/seo که "seo " عبارت کلیدی می باشد و شما به دنبال رنک برای آن می باشید استفاده از آن در آدرس صفحه بسیار مفید خواهد بود.
 
3. تراکم کلمات کلیدی در content:
تراکم کلمات کلیدی در content یکی دیگر از فاکتورهای مهم سئو سایت می باشد. سعی کنید در مطالب خود به اندازه کافی از کلمات کلیدی استفاده نمایید. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، به عنوان کلیشه ای از کلمات کلیدی به حساب می آید تا یک متن نوشته شده طبیعی.
 

تگ ها :   سئو سایت سئو seo
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده